Photos

Here I am!  And, for the life of me, I don't know where "Here" is!  LOL  Alright, you gotta cut me some slack becuz I'm only a day old, and I'm trying to be as cute as I look!

 

I weighed 8 ounces when I was born.

 

CLICK ON MY PICTURE TO RETURN TO THE PUPPY LITTER PAGE

Look at my last week's pit'cher and then look at this one again.  I DO NOT fit in Mommie Lynn's hand any more!  I done growed beyond hand-size.  LOL

 

I've doubled my weight from 8 ounces to over a pound already.  I'm 1.2 pounds to be exact. . . . well at least that was Mommie Lynn told me so it must be true.

 

I don't think anyone told you that we went to the Vet and got our tails docked and our dewclaws removed.  It didn't hurt at all and none of us cried either.

 

Come back and see me next weekend.  Luv U!!!

Huh?  What do you mean "smile"?  This is my smile.  Guess what! Guess what!  My forever Mom and her sister came to see me the other day.  She just held me and petted me and snuggled me the whole time she was here.  I got so cumfer-table that I plum fell asleep on her.

HEE HEE HEE

 

Mommie Lynn told me today that she's comin' back to see me soon.  Guess that means I dun made her fall in luv with me!  Yup! That's what I was tryin' ta do an' it musta worked.  I really like her and can't wait to move in with her.  she thinks I'm quiet and cuddly now, wait til I get a little older and I will be bouncing all over the place.  SURPRISE!   Oh, but don't tell her, I want it to be a surprise when it happens.  Shhhhhhhh  Okay?  Good, thanks for keepin' my secret.

 

Luv ya and see ya next week.

I do NOT get what this egg is all about!  Flowers?  Eggs?  Candy?  Wait!  What do you mean, hide the eggs?  Why would anyone do that???  Easter?  Really?  People hide eggs on Easter?  Hmmm. . . .what a crazy world.  

 

Okay, so I know you've hear all about Mommie Lynn having surgery already.  And, today is her birthday and she is still putting us first.  Don't you just luv her for takin' such great care of us?  I think I will give her extra loves today and tonight.

I'm singin'

  Happy Easter

     To You.

And to my

Forever Mom

This pit-sher is  just for you!

Four weeks old and I got me a friend!  Mommie Lynn called it a roadhog, or an edgehog or sumpin' like that,  I'm not really sure.  But, he is kinda cute and he makes funny noises.. . .kinda like my brothers when they are being silly.

 

We got to play with all the big dawgs today for the first time.  Mommie Lynn promised to let us do it again when she changes our pen so I guess that means we get to start playin' with 'em every morning.  What fun.  I can't wait til mornin' to do it all over again.

 

I finally got my forever name.  I am gonna be "Gracie McKenna'  Now I have to start rememberin' that and keep practicin' so I don't ferget!  See you next week!

I am a very lucky lil' girl!  My forever Mommie has come to visit me several times.  Each time she comes, I get to snuggle with her.  HE HE HE  This last time, I kinda walked all over her and made her giggle too!

 

I'm 5 weeks old already and will be goin' homw with her in another 3 weeks from what Mommie Lynn says.  I'm gettin' 'cited about learning 'bout my forever home.  I tell ya, I just can't wait.  Oops!  What am I sayin"?  My Forever Mommie was sayin' she couldn't wait either.  Guess we both got sumpin to look forward to.

 

See ya next week all my peeps!

I don't know who this big gray guy is behind me.  I'm hopin' it's just a pit-sure on this box of Animal Crackers.

 

Oh!  That's right, I wanted to wish you a very HAPPY ANIMAL CRACKERS DAY!

Like my pose?  Do ya?  Well, I was just thinking 'bout how I got so dang pretty this week.  I agree with my brother, this should be "National Courtney the Groomer Week' because she sure did make all of us look terrifical, don't 'cha know.

 

Every week it has been sumpin new for us.  This week it was our first grooming.  I'm proud to say that ALL of us behaved while she made us look AWESOME.  Now, I'm a very pretty girl and look like the Copper Spangle I am.

 

My Forever Mom and my Forever Auntie both liked the way I look now when they came to see me a few days ago.  SURPRISE!!!!!  

Awww....I just found out that I will ge going to my forever home in another week.  Well, guess that's makes sense considering I am already seven weeks old.  Where did the time go?  It seems like just a few pictures back I just got born'd.  Hmmm~

 

Anyhow, how do you like my new hat?  Mommie Lynn gave us Girls all these pretty hats for this week's picture out here on the Ranch.  The boys are all out on the range doing sumpin but I don't know what.  I was too busy looking at all them handsome cowboys that were walking around in those tight jeans.  LOL  Oops, Mommie Lynn just told me to behave myself!  Tee Hee Hee

 

Did I tell you that all of us got microchipped this last week?  Yeppers, we did and nobody cried.  That's cuz were are all big puppies!

 

Okay, gotta go, here comes one o' those good looking cowboys and I just gotta flirt one more time.  Please come back next week to say goodbye before we leave for our forever homes.  Love, Gracie Mckenna, aka Emerald

Really?  A riverboat?  Well, guess that's as good a way as any to ship out and head for my forever home.  I'm gonna miss my brothers and sisters.  But!  I already know my forever Mom and can't wait to go live with her.  She's so special to me.

 

WOW!  I am already 8 weeks old and I've learned so much over these past weeks.  In fact, we all learned the word "No"!  LOL  Mommie Lynn would tell us "No" and at first it meant nothing.  However, after she would say it a couple of times, she'd take the squirt bottle, say no and then spray us with water.  Actually, it felt kinda good.  But, it wasn't always fun to get quirted so when we hear that dreaded "No", we stop and behave ourselves.  Guess that's a good thing really, right?  Yeah, that's what I thought too.

 

Okay, gotta pack up and head for the boat to leave.  Thanks for visiting every week.  It was fun.  Love and slurppy kisses, Emerald a.k.a. "Gracie McKenna"

Payment option
Print Print | Sitemap
© James Ledbetter